Thursday 6 June 2013

TAKLIMAT JUN 2013

Assalamualaikum

Kepada,
Semua pelajar dan ibubapa,
Kaunselor dan Guru-guru.
Semoga hari ini lebih baik dari hari-hari yang lain.
Dilimpahi rahmat dariNya dan
sentiasa murah rezeki.
Selamat Sejahtera.


Pada pagi yang mulia ini, ada beberapa berita baik yang hendak disampaikan.
InsyaAllah

1-  Alhamdulillah, Surat Tawaran Batch Kedua telah selamat diberikan kepada semua pelajar yang telah membuat   bayaran. Namun masih ada beberapa lagi pelajar yang masih belum mengambil Surat Tawaran Asli ini. Diharap dapat mengambilnya di pejabat QAS secepat mungkin. Pelajar yang terlibat diharap dapat menghubungi pihak QAS secepat mungkin.

2-  Alhamdulillah, kebanyakan dari pelajar QAS berjaya mendapat Sijil Sokongan Luar Negara. InsyaAllah akan diberikan pada hari Pre-Departure nanti bersama dengan dokumen penting yang lain.

3-  Syukur dipanjatkan ke Allah SWT, kerana dengan izinNya dapat kami merancang kembali Sesi Taklimat Bersama Ibubapa / Pelajar / Kaunselor / Guru Sekolah untuk memberikan sedikit sebanyak informasi terkini tentang hala tuju pendidikan terutamanya kepada pelajar lepasan SPM, mereka yang tercicir dalam panggilan UPU dan mereka yang tidak mendapat kursus yang dikehendaki dalam negara.

Di sini ingin saya kongsi JADUAL TAKLIMAT bagi BULAN JUN 2013.
Mohon yang terlibat dan berminat memberi perhatian.
Jika ini bukan panggilan anda atau bukan untuk anak anda, mungkin ini panggilan untuk saudara-mara atau sahabat handai, jiran tetangga mahupun rakan baru di Facebook.
War-warkan Sesi TAKLIMAT TERKINI ini agar semua antara kita mendapat faedah darinya.
InsyaAllah.





No comments:

Post a Comment